112 çalışanları beş aydır mağdur
112 çalışanları beş aydır mağdur
İçeriği Görüntüle

Görüşmede Afyonkarahisar ve ilçelerde devam eden ve planlanan sağlık yatırımları ile hemşehrilere sunulan sağlık hizmetleriyle alakalı faydalı bir görüşme gerçekleştirdiklerini ifade eden Özkaya, şunları kaydetti:

"Kıymetli Müdürümüze, şehrimizde sağlık alanında yaptığı hizmetler nedeniyle teşekkür ediyor, çalışmalarında üstün başarılar diliyorum. Durmak yok, şehrimiz için birlikte çalışmaya devam."