Hastanelerimizde Çoğunlukla Koordinatör diye bir makamın oluşturulduğu bilinmektedir.

Soru kısaca şudur: Müdür ve müdür yardımcıları varken koordinatörler neden var?

Ya da koordinatör diye bir kadro mu oluşturuldu da bizim haberimiz yok?

Hastanenin 10. katından düşerek can verdi!
Hastanenin 10. katından düşerek can verdi!
İçeriği Görüntüle

Yataklı tedavi kurumları işletme yönetmeliğinde koordinatör diye bir makam mı var?

Ya müdür yardımcılığını kaldırmak gerekiyor ya da koordinatörlük diye saçma bir makamı kaldırmak gerekiyor.

Bu konuda siz kıymetli Sağlık Personelinin görüşlerini yorumlarda bekliyoruz.